Alla inlägg den 30 december 2008

Av Ann Lundgren - 30 december 2008 10:48

Ja då e julen avklarad med allt jobbande..

Julafton var mysig, fick sova tills jag vaknade o då var jag pigg.. =) Härligt!!

Sen iväg o handla det sista till maten o åkte förbi Muskur med äpplen o morrötter! =) Det tyckte han o de andra var super gott.

Sen hem o gjorde mat o diskade lite o pysslade lite.

Sen kom snuttisens far o vi åt massa mat o tjöta o hade jätte trevligt. Han for vid 20-21 eller så sen var jag o snuttis så trötta att vi somna runt 22-23... o sen så var det jobba dagen efter igen.. ingen rast o ingen ro... Inga julklappar. Men det var mysigt.

O har jobbat var dag till idag. I dag e jag ledig, ska iväg till Sunne nu o sen till Muskur. Sen hem o städa, diska o tvätta lite. Sen jobbar jag fm imorgon o sen ska vi iväg o fira nyår med vänner. O så jobba torsdag o fredag o ledig Lördag då jag har bestämt att jag ska med Snuttis på bil race då han ska vara radiotally.. =) Ska bli jätte skoj! Göra något annat för en gångs skull!

Jaja... Får se hur muskur mår nu när jag ska dit om han lägger på sig eller tappar... suck... har så dåligt samvete för att jag inte hinner med honom, snuttis eller hemmet.. suck... o det e bara början.. Har jag tagit vatten över huvet igen?

Vill verkligen inte in i väggen igen... det gör ju såå ont, tur jag har snuttisen som e mitt lyckopiller nu! =)

jaja.. nu måste jag kila, känner mig stressad som bara den... se om jag hittar någon liten julklapp till Janne... svårt... suck...


Ovido - Quiz & Flashcards