Alla inlägg den 12 april 2009

Av Ann Lundgren - 12 april 2009 20:39

Glad påsk!

Ja jag har haft en skön o glad påsk måste jag säga! =)

Var ledig fredag o lördag iaf!

Vår städat både i trädgården o inne! =) Sååå härligt o känna solens varma strålar mot kropp o själ!

O trevliga folk över allt!

Ja det känns verkligen bra!

Bilen går fint o det mesta rullar på tycker jag o det känns att jobbet närmar sig slutet med! Helt underbart! Fast vad jag ska göra sen vet jag ju inte tyvärr.. =/ servitris... =(

Ja branäs stänger på söndag om en vecka o sen sa dom att dom skulle försöka hålla mig med jobb till sista april men tror inte det blir så dock...

Kanske en eller två dagar till men inte mer...

Alla städ grejer ska in o så inventeras.. men mer nä.... vill inte mer...

kanske säger från mig det med o ger det uppdraget till Bettan...


Nå väl så e det...


Saknar min häst o Bruda...

Skulle verkligen vilja ha de två här uppe nu!

Men det saknas pengar än tyvärr till o investera i Bruda.. =(  Hon e vekligen mitt hjärta... vackra Bruda! Synd att hon bara ska gå o föla... Skulle vilja så mycke med henne!


Ja drömma får man göra.......     suck     ..........


Glad påsk alla goa!


Ovido - Quiz & Flashcards