Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Ann Lundgren - 14 maj 2009 15:22

Jo den e dum!

Ville inte bli godkänd i besiktningen... men det var bara lite små fel som halvljus stod för högt, bromsslangar, handbroms vajrar.. dagen efter paja kylaren o ena framlyktan.. 

dom e nu bytta, 

så nu e det bara bromsslangar, vajrar, kvar o byta... men det hjälpte inte o byta kylaren.. den dricker vatten så topplockspackningen har säkert gått o säkert värme paketet oxå.. jippi jag blir så otroligt glad!!! Min tur e på topp! Arbetslös o allt går åt rätt håll... o ska snart ha min mens med så extra känslig e jag oxå o då blir man extra glad på att allt flyter som det ska.. =(

O därför ska jag nu ut o hugga mer ved o få ur mig mer aggritioner! 

För jag känner mig handlings förlamad när det gäller allt nu o vet inte var jag ska börja... Måste hitta vinter förvaring till muskur o ev. Bruda o hitta mer sommar bete!

 Förbannade skit.... suck... =( 


Ovido - Quiz & Flashcards