Direktlänk till inlägg 20 juni 2008

midsommar...

Av Ann Lundgren - 20 juni 2008 01:27

Ja idag e det midsommar... men har inte lagt mig än.

Assa o Blesa myser

Förut vid halv sex i kväll  så kom Assa in rusandes o efter o ha bråkat med en han katt o hon blödde lite från ena bak tassen o ja kolla o det var ganska djupt, iväg till vetrinärn.. jippi.. 5 stygn o massa antibiotika blev det.. jätte skoj, 1500 gick det kalaset på. O ja var så orolig för det tog så lång tid innan Assa blev sig själv igen, hon tugga fragga o bara dröp saliv om henne o hon såg helt psyko ut, Men nu e hon äntligen sitt goa jag igen o ja börjar bli trött så ja ska snart krypa i säng ja med, för killens kids som ligger här på mina soffor vaknar väl om typ fyra timmar eller så.. o i min lilla etta så kommer man inte undan alls, suck...

Men men så e det..


En skuttande Assa


En skuttande Blesa 


Ser fram mot nästa vecka då ja ska ta med Katterna på semester till Rörö till min far o bara slappa o läsa bok ute vid havet... o hoppas solen vill titta fram o ge mig lite energi..  kan behövas nu. E helt slut i huvet o kroppen känns det som...


Ja god natt o Glad midsommar alla!

/ Ann

 
 
Lovisa

Lovisa

20 juni 2008 01:46

Å såna söta katter!

godnatt och glad midsommar! :D

http://lollsaan.blogg.se

 
Ingen bild

Ann

20 juni 2008 01:51

Ja tackar ja de e underbara mina missar!
God natt o Tack det samma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann Lundgren - 16 november 2012 17:01

Jag trodde inte jag skulle känna sådan sorg. Sally har legat på dimens hem i ca 8 år. Det sägs att dom inte finns där längre då de inte pratar eller visar känslor. Att det bara är skalet kvar. Vad vet vi om det?? Jag har bara besökt henne ett få t...

Av Ann Lundgren - 28 september 2012 22:23

Här finns mycke tankar o jag undrar hur långt från väggen jag egentligen är. Så innerligt trött. Frej sover inge bättre... Psykologen ska fixa remiss för en eeg tror ja det hette. Mätning av signaler i hjärnan för o utesluta epileptiska störningar. ...

Av Ann Lundgren - 18 augusti 2012 07:56

Jag har ju totalt glömt att skriva att Thor kom till världen den 26 juli kl.21.58. Han vägde 3540gr o var 52cm. Jag återkommer med förlossnings historien. Kan dock säga att han äter sover o växer precis som han ska! ...

Av Ann Lundgren - 20 juli 2012 17:36

Ja idag är jag i v.39+3. Det menas med att bäbis är färdig o välkommen ut när som hellst nu. Magen e nu enligt mvcs kurva 35. o med Frej var ja 33. Har gått upp ca 7 kg. o med frej gick ja upp 15kg... Jo några lätta förvärkar har jag haft, massa sa...

Av Ann Lundgren - 12 juni 2012 13:52

Helgen var helt underbar!!! Vi var barnlediga och for till stenungsundsbaden. 4 varma pooler, god mat o dryck, Underbart sällskap! O endel sömn!!! Fredagen anlände vi i stenungsund o min älskade far o styvmor hämtade Frej o ja fick sååå ont i mag...

Ovido - Quiz & Flashcards