Alla inlägg den 26 september 2008

Av Ann Lundgren - 26 september 2008 18:04

Ja imorse ringde min Syster o sa de skulle iväg med Millan till vetrinären för hennes mage hade pajat igen.. Sprutar blod ur rumpan igen.. Då hon har haft detta i lite mer än ett år utan att vi eller vetrinärer lyckats få det att bli helt bra. Så var det dax igen o vi visste ju nästan att denna gången var det sista gången, Hon lider mer än hon visar...

Så när syrran ringde igen vid två så var det, som det var.. så nu e det tomt o saknaden e stor för min Milledrutt..  

 Ja här e hon som liten valp...

 

O här kramas hon med min storebror.... Hon bara älskade att ligga i knät..


Ja så dagen har varit lång o jag har stått o bakat en del för o tänka på annat.. men nu e jag helt slut...


Så hoppas Millan har det fint i hund himlen med en massa kompisar o leka med.. =)


Ovido - Quiz & Flashcards