Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Ann Lundgren - 16 februari 2009 18:16

Ja det e knas... Igår på morgonen när jag klev upp så såg min syster att ja var jätte prickig i ansiktet, men tyckte inte det var konstigt då jag har några finnar, så tänkte inte mer på det.. sen kom snotis o titta konstigt på mig o sa att jag var jätte prickig i ansiktet.. så jag var tvungen o titta vad de var som var så konstigt o oj då vad prickig jag var...

mest på höger sida o ner på axlarna... men inte på resten av kroppen... har sett en tendens innan på ögonen en viss flammig het med röda prickar... men nu var det över allt... Knas.. det ända som ja kom på var att jag tagit några bitar med choklad med hasselnötter i som jag vet att jag inte tål helt men brukar inte reagera så här.. då brukar jag må illa...

så ingen aning om vad det kan vara egentligen....

Tog två allergipiller men hjälpte inte o sen tog ja två till innan ja sov.. men nopp allt e kvar även idag... =/ knas... hoppas de bleknar bort till imorgon, de kliar ju iaf inte...

annars får ja väl söka upp en läkare.. men vad ska de göra??

jaja vi får se vad som händer...

hoppas de försvinner....

Ovido - Quiz & Flashcards