Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Ann Lundgren - 25 februari 2009 23:32

Ja då var den jäkla hostan tillbaka igen... hostar o hostar så jag inte kan sova...

Så ja gick ner nu o värmde mig en kopp tee för o lugna den o se om det släpper o för att inte hålla snotis vaken, då han ska jobba imorgon.. Men ja ska sjukskriva mig imorgon om ja ska fortsätta hosta så här o inte kan sova.. suck..

har inte hostat på hela dagen nästan o varit ganska okej ändå, bara super trött o seg efter nattens slit för någon natt sen... efter sviter skulle ja tro plus att jag inte e frisk.. o verkar inte få bli helt frisk heller, då jag får den här skiten ganska precis en månad emellan... hopplöst.. jaja jag har två gånger till o få den här skiten.. sen e ju skiten slut där uppe o då hoppas jag att jag kan få bli lite frisk igen.. ser fram mot det!! =)

jaja vi får väl se om hostan släpper det killar o segt slem.. har tagit cocilana nu med morfin i så jag borde bli lugn.. =) hehe hoppas bara halsen med vill bli det.. hehehehe tror den hjälper på mig i af då jag e såå trött nu o gud vad dåsig ja blev... Lägger mig här på soffan en stund tror ja...

natti....

Släpp hosta släpp ja vill sova...


Ovido - Quiz & Flashcards