Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Ann Lundgren - 11 mars 2009 20:20

Ja vi for ner till Göteborg på fredagen, var förbi Lilla Edet och hälsade på och for vidare till Rörö och tillbringade vår tid där.

Då min farfar ligger i magsjuka fick vi inte träffa honom.

Dom sa att han hade sagt några ord, försökt raka sig och läste tidningen själv. Det tyckte jag var framsteg.. men nu när han haft magsjuka sen i fredags, har han knappt sagt ett ord o rör sig knappt.. vad ska man tro då?

Har han förstått att han inte är okej? Har han bara inga krafter kvar?

Kommer han orka sig tillbaka?

Kommer han orka med rehab? Kommer han kunna bli så pass bra att han kan göra något själv? Kommer förlamningen att släppa? Minnet, är det skadat?

Ja massa frågor och inga svar... bara väntan...

Ska ner om någon eller några veckor igen och hoppas kunna träffa honom och att han inte gett upp innan jag fått krama om honom en sista gång...

Bara en sista gång..

Jag har så svårt att koncentrera mig på saker... jobbet känns ännu jobbigare...

Är så tacksam att snotisen är så omtänksam och förstående! Tack för att du finns här hos mig!

Älskar dig så otroligt!

Jag är världens lyckligaste som har dig!

Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards