Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Ann Lundgren - 19 mars 2009 10:15

Ja solen skiner iaf o det e väl tur det annars vet jag inte vad jag hade gjort.

Hade en underbar härlig dag igår utan större bekymer o kunde njuta av en ledig dag. Idag hopar sig problemen o jag måste kliva upp kl 4 imorgon bitti för att alla e sjuka eller lediga imorgon o då får jag ta mitt ansvar som gruppledare o jobba ist för dom då vi e brist på folk som vanligt!

Ja o så fortsätter det hela nästa vecka... sen ska jag förhoppningsvis ner till Gbg o Rörö nästa helg igen o träffa Farfar hoppas jag.. =/ Jag har ingen aning om i vilket skick han e i än o det var länge sen jag hörde något..

Så jag e otroligt orolig o har svårt att konsentrera mig på jobbet o alla de problemen vi har där...

suck...

Fattar inte hur jag ska lösa allt... =( Jag e ingen magicer som kan trolla o känner mig inte så vidare smart heller då jag inte kommer på lösningar alls.


Hade så stor lust igår o idag skulle jag göra så mycke o all lust e borta... helt väck..

Men ska ge mig iväg till sunne strax o handla hovtjära till Muskur då jag ska dit o verka honom då det var ett tag sen, o han har jag med ångest för, stackarn.. usch känner mig värdelös...

O så ska jag jobba hela denna vecka med som kommer o hinner inte med något här hemma.. suck...

så jag har såå mycke o göra idag... o vill inget... suck..

nä nu måste jag iväg..


Ovido - Quiz & Flashcards