Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Ann Lundgren - 4 oktober 2010 15:20

wow... så överväldigande... Du har hittat mig. För flera månader sen.

Glädje och Lättnad. Oron försvann i en känsloexplotion som ja inte kunde kontrolera på över en timma. Jag har inte gråtit så mycke på evigheter. Men nu är det bara lättnad. En stor sten lyftes från mitt bröst. Tack vännen!


Igår fick ja oxå besked att min älskade katt Dixi hemma hos mor, är på väg ifrån oss. Hon tynar bort. Kommer sakna henne! ='(


Jag går nu in i vecka 16 och jag har inte mått speciellt illa i några dagar och det känns otroligt bra, har dock fått molande värk i bäbismagen ist. Men det e som mensvärk så det ska inte vara något farligt. O i förrgår kände ja faktiskt något anorlunda. Det var som bubblande fast ändå inte.. Kan ha varit bäbis... =D Ja vi får se, ska in på UL igen o se det lilla livet den 22 okt. Så spännande!


Nu ska jag gå o göra mig lite kålsoppa!


Stora karamar till alla där ute! =D

Ovido - Quiz & Flashcards