Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Trött...

Av Ann Lundgren - 21 januari 2011 23:34

Ul idag igen...  Oförändrat läge.. ovisshet...

Ska åter dit på måndag för o kolla tillväxt o flöde igen o så blir det CTG kurva igen. Se om Sprattel växer som Sprattel ska eller om det stannar av nu. Om det blir ännu mer väntan på beslut på kejsarsnitt eller få gå på koll fram till förlossning?! Ingen som vet...


det e sååå jobbigt o vara stark hela tiden.. gå o inte veta... Visst Sprattel klarar sig vilket som o kommer ut på något vis..


Men mitt själviska jag orkar inte alltid vara stark... Rädslan tar vid, all denna oro i hela kroppen. Alla dessa hormonern.. Det blir för mycke o rinner över. Floder rinner över, speciellt när ja blir helt ensam som denna dagen... Snotis e ute o roar sig o ja sitter o oroar mig...

Jag blir så trött, så matt.

Vad e rätt o vad e fel?

Allt e sååå normalt...

Men det e sååå tungt...


Kan inte sova, för mycke tankar! Rädslan för allt o inget o all denna oro...


Ska försöka sova snart, så tiden kan bli imorgon o en ny dag. Snotis kommer hem...


Var så nära på o bara sätta mig i bilen förut o åka till stallet o Muskur. Han kanske hade kunnat trösta sin gamla matte.  Men vet inte vad som hjälper just nu...

Men imorgon är en ny dag o kanske ny energi...


Tack alla mina vänner! O min älskade Snotis som ja saknar så otroligt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann Lundgren - 16 november 2012 17:01

Jag trodde inte jag skulle känna sådan sorg. Sally har legat på dimens hem i ca 8 år. Det sägs att dom inte finns där längre då de inte pratar eller visar känslor. Att det bara är skalet kvar. Vad vet vi om det?? Jag har bara besökt henne ett få t...

Av Ann Lundgren - 28 september 2012 22:23

Här finns mycke tankar o jag undrar hur långt från väggen jag egentligen är. Så innerligt trött. Frej sover inge bättre... Psykologen ska fixa remiss för en eeg tror ja det hette. Mätning av signaler i hjärnan för o utesluta epileptiska störningar. ...

Av Ann Lundgren - 18 augusti 2012 07:56

Jag har ju totalt glömt att skriva att Thor kom till världen den 26 juli kl.21.58. Han vägde 3540gr o var 52cm. Jag återkommer med förlossnings historien. Kan dock säga att han äter sover o växer precis som han ska! ...

Av Ann Lundgren - 20 juli 2012 17:36

Ja idag är jag i v.39+3. Det menas med att bäbis är färdig o välkommen ut när som hellst nu. Magen e nu enligt mvcs kurva 35. o med Frej var ja 33. Har gått upp ca 7 kg. o med frej gick ja upp 15kg... Jo några lätta förvärkar har jag haft, massa sa...

Av Ann Lundgren - 12 juni 2012 13:52

Helgen var helt underbar!!! Vi var barnlediga och for till stenungsundsbaden. 4 varma pooler, god mat o dryck, Underbart sällskap! O endel sömn!!! Fredagen anlände vi i stenungsund o min älskade far o styvmor hämtade Frej o ja fick sååå ont i mag...

Ovido - Quiz & Flashcards