Direktlänk till inlägg 9 december 2008

snön försvinner

Av Ann Lundgren - 9 december 2008 11:40

Ja Då e snön på väg bort igen, har varit tö väder i två dagar nu, tråkigt. Var ut o red muskur i snön i Lördags o han bralla o ville bara galopera i den orörda snön.. Hur härligt som helst!  Såg stora tassavtryck i den orörda snön i skogen.. Lo eller varg! =)=) Ja det var allt förlänge sen jag red i snö på det viset!!

Men nu försvinner den, men jag hoppas det blir mer innan jul då jag verkligen vill ha en vit jul!

Har varit hemma nu två dagar från jobbet då jag varit sjuk, men hoppas på o gå tillbaka imorgon vare sig ja e frisk eller inte... snart börjar allt på riktigt...

jaja, nu ska jag sätta fart med lite hus pyssel.. =)


Kram

 
 
Kicki

Kicki

10 december 2008 12:21

Mmmm visst är det tråkigt att vara sjuk =/
Snö, ja det vill jag oxå ha till jul, blir så mkt mysigare då =)
Kraaaaam

http://ettermyreblaj.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ann

11 december 2008 14:17

Ja det e jätte tråkigt att vara sjuk o känna att jag måste bli frisk omg så jag kan åka till jobbet o lära mig det jag ska kunna innan allt börjar.. usch nu e det bara en vecka kvar innan skidorten öppnar. Sen får jag inte en lugn stund, tror jag o pendla var dag.... =/
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann Lundgren - 16 november 2012 17:01

Jag trodde inte jag skulle känna sådan sorg. Sally har legat på dimens hem i ca 8 år. Det sägs att dom inte finns där längre då de inte pratar eller visar känslor. Att det bara är skalet kvar. Vad vet vi om det?? Jag har bara besökt henne ett få t...

Av Ann Lundgren - 28 september 2012 22:23

Här finns mycke tankar o jag undrar hur långt från väggen jag egentligen är. Så innerligt trött. Frej sover inge bättre... Psykologen ska fixa remiss för en eeg tror ja det hette. Mätning av signaler i hjärnan för o utesluta epileptiska störningar. ...

Av Ann Lundgren - 18 augusti 2012 07:56

Jag har ju totalt glömt att skriva att Thor kom till världen den 26 juli kl.21.58. Han vägde 3540gr o var 52cm. Jag återkommer med förlossnings historien. Kan dock säga att han äter sover o växer precis som han ska! ...

Av Ann Lundgren - 20 juli 2012 17:36

Ja idag är jag i v.39+3. Det menas med att bäbis är färdig o välkommen ut när som hellst nu. Magen e nu enligt mvcs kurva 35. o med Frej var ja 33. Har gått upp ca 7 kg. o med frej gick ja upp 15kg... Jo några lätta förvärkar har jag haft, massa sa...

Av Ann Lundgren - 12 juni 2012 13:52

Helgen var helt underbar!!! Vi var barnlediga och for till stenungsundsbaden. 4 varma pooler, god mat o dryck, Underbart sällskap! O endel sömn!!! Fredagen anlände vi i stenungsund o min älskade far o styvmor hämtade Frej o ja fick sååå ont i mag...

Ovido - Quiz & Flashcards