Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Ann Lundgren - 17 februari 2011 15:27

Varför ska inget vara lätt för???

Nej allt ska vara så krångligt som möjligt.. Men ska känna sig värdelös. Så är det bara...

Var till banken o bad om o utöka mitt befintliga lilla lån... Men nej jag tjänar inte tillräckligt. Det handlar om samma jävla kostnad som innan bara drar ut på skiten lite längre... Men nej.. Då måste Snotis st med på krediten. Jag kan inte änns ta hand om mina egna jävla bekymmer. Jag kan inte rå om min egna ekonomi. Känns totalt värdelöst!

Blir sååå besviken på mig själv. Jag avskyr o behöva leva på andra, även om han e min sambo o vi lever ihop o vi ska ha barn ihop.. Så kan jag inte änns tillföra den ekonomi som behövs. Usch...


Humöret e inte på topp någonstans...

Hur ska det här gå??? Så mycke tankar o oro... Är allt detta verkligen rätt?

Rädsla, nervositet o spänning... Kommer allt verkligen falla på plats? Kommer Snotis finnas där för mig? för oss? Har jag verkligen valt rätt? Är ja redo?

Känns så stort allt... Kan inte greppa nått just nu...


Ovido - Quiz & Flashcards