Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Ann Lundgren - 4 februari 2011 16:20

Ja ännu en fredag och jag är nu idag i v33.

Tiden går framåt...

Idag har ja lyssnat på Winnerbäck o bara legat o smekt min mage o sjungt för Sprettel o visst svarade Sprattel genom o röra sig lite. =) Skönt...

Så idag har vi mest bara umgåts...


Ja vi har konstaterat att så fort Sprattel e ute, blir det knapert ekonomiskt. Det är det ju nu med. Men just nu behöver ja bilen för alla kontroller o att ja behöver åka till Torsby o plugga.

Men sen kommer vi bara ha en bil igång... Har inte råd o ha två... Hur ska ja klara mig utan bil? Kommer bli såå låst. Usch hatar tanken..


Tänk om ja hade haft ett jobb nu o fått bättre föräldrar peng sen. Då hade det inte varit några problem. För då hade ja haft pengar. Men det blir Snotis som får driva det tunga lasset o det gör ont o i mig o känner mig otillräcklig o lite kass att ja ska behöva leva på min sambo. Att inte änns ha pengar till allt som behövs..

Varför ska man skämas som ja gör för att man känner sig så värdelös o otillräcklig?

Fy...Hade ja inte väntat Sprattel så hade ja fått fortsätta jobba på Tetra i höst o vinter... En fast inkomst... Men så sabbar ja det med o välja Sprattel... O nu e vi körda ekonomiskt...


Varför kan inget bara vara lätt för?

Ovido - Quiz & Flashcards