Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Ann Lundgren - 7 februari 2011 16:47

Jo då nu hoppa förkylningen på mig när ja satt o åt lunch... =/

Var väl för att ja sa till läkaren i tisdags att det var ett tag sen ja var förkyld.. =/

Man ska inte säga för mycke. Så det e väl lika bra o ha det nu o hoppas dom inte vill lägga in mig än.O ta ut än...För det e ju bara 4 veckor kvar till v.37 o det e ju då dom har tänkt sig att något ska ske, troligen.


Var till frissan idag med. Klippte upp det lite nu innan Sprattel kommer ut! Blev riktigt nöjd! =)

 

Inte bästa bilden kanske.. Men klippte några dm... 2-3 kanske! =)


Sen var ja till barnmorskan o tog massa prover o två rör blod.. inte skoj.. men allt ser bra ut än.

Lyssna på Sprattel o det lät bra! O mätte magen som växt två cm på tre veckor o ja e inne i "normala" kurvan för bäbismagar! =)

O så passa ja på o låna hennes våg.. Uuu... 15 kg har ja gått upp!!!!!!

101 kg... fy... Skulle inte ställt mig där.

Ja jag vet vad ja har o göra när Sprattel e ute o ammat klart. Kan bara hoppas Sprattel äter upp mina kg. Men känns tvivelaktigt...


Nu ska ja värma mig en stor kopp Tee med honung o hoppas inte förkylningen blir värre. För ja ska ju på UL imorgon o kolla tillväxten o det e viktigt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards