Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Ann Lundgren - 1 mars 2011 12:51

Nä jag orkar verkligen inte mera... Mår verkligen skit idag!

Muskurs bronkit kostar mig skjortan... Medicinen kosta idag 1500 kr min mor sponsra med 1000 kr. Men vetrinär räkningen e inte betald än. Blir väl o plusa på iaf 800 till där. Så ska ja hitta foder han äter för o få i sig medicinen.

Jag e verkligen bankrött... O min älskade sambo trivs verkligen inte med o sponsra till mitt levene och hans. Han vill att ja ska tillföra mer o det vill ja med. Men jag har inge jobb... Jag tjänar inga pengar.. Jag kommer inte tillföra en enda krona tills ja fått ett jobb.. när ja ammat klart.

O ska Muskur kosta mig ca 2000 extra var vinter. Hoppas ja verkligen ja finner ett jobb o det snart.. Har liksom inte råd, med häst och barn...

O häst ska vara min frid, mitt lycko piller...

Jag till o med verkade hans hovar i söndags för jag har inte råd o ta ut hovslagaren.


Jag tror Sprattel känner min stress... Efter vurpan i lördags då det verkligen satte fart på sprattel o var som tokig i magen hela dagen. I söndags o igår har det varit så lugnt så. Lite lätta bökningar. CTG igår visade på att hjärtfrekvensen toppade uppe på 175 o det har det inte gjort innan. O ökad belastning på navelsträngen så ja e snart på nivå 2. o för lite fostervatten. Har legat på 90 o nu var nere på 70 o 80 e gränsen...

Så extra koll på Sprattel på Torsdag igen..


Jag går verkligen sönder... Hur ska ja kunna ta hand om Sprattel när ja inte änns kan ta hand om det ja redan har...

Jag känner mig så otillräcklig..

Lite med vind hade inte varit fel....


Ovido - Quiz & Flashcards