Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Ann Lundgren - 3 mars 2011 21:20

Då har ja gjort ännu en vända till karlstad o UL. Var svårt o mäta fosetvatten mängden, bara massa navelsträng. Men det var nere på 60 idag o det e inte bra. Det sjunker. O det produceras inget nytt. Belastningen ligger på samma nivå som innan. CTG- kurvan var där emot snabb o såg bra ut. Så på tisdag kommer domen. Då ska jag göra en storleks koll på Sprattel och kolla vatten mängden o belastningen. Sen ska jag in o kolla hur min livmoderstapp ser ut om den e mogen, då får jag troligen bli igångsatt. E den där emot omogen o hård blir det snitt... Det fruktade snittet. =(

Så håller tummarna att Sprattel vill ut i helgen så ja slipper allt det här krångliga. Men med min tur så misstänker ja det värsta...

Så inom kort är Sprattel till världen kommen.

Så nervös o spänd... Fy...


Imorgon ska ja till MVC o göra sista kollen då misstänker ja..


Nu blir det snart sängen. Ont i huvet o helt färdig...

Ovido - Quiz & Flashcards